Emre KIRCI 's Blog

Tanıyın, tanıtın!!!

Çift anadal sonuçları belli olmuş!!!

Gazi üniversitesi 2009-2010  yılı çift ana dal sonuçları belli olmuştur!!!!

Sonuçlara buradan ulaşabilirsiniz.

Merakla beklediğimiz sonuçlar, akademik takvime göre geçen hafta pazartesi günü açıklanması gerekirken cuma günü internete verilmiştir.  Kayıt vs. gibi durumlar bu gecikmeye neden olabilir, anlayışla karşılıyoruz öğrenci işlerimizi😀

Benim de beklediğim gerçekleşti ve sonunda Kimya Mühendisliğinde çift anadal hakkı kazandım…

Aslında bizim demek istiyorum, 1. sınıftan itibaren kadim dostum Muhammet İskender ile birlikte aştık engelleri bir bir, Allah kısmet ederse 2 okulu birden bitireceğiz.

 

 

September 7, 2009 - Posted by | Çift Anadal İle İlgili | , , , , , , , , ,

4 Comments »

  1. As a Newbie, I am always searching online for articles that can help me. Thank you

    Comment by buyvigrx | October 6, 2009 | Reply

  2. tebriklerimle tesekkurlerımı belırtmek istıyorum.bu konu hakkındakı tum sorularım cozuldu insallah hayatta devamı gelır..

    Comment by mehmet | August 15, 2010 | Reply

    • Değerlendirmeniz için asıl ben teşekkür ederim. Size de kolay gelsin. Herhangi bir sorunuz olursa danışabilirsiniz.
      İyi günler….

      Comment by kirciemre | August 17, 2010 | Reply

  3. slm😀 bende gazi kimyadayım çap yapmak istiyorum basvuruları ne zaman bahar dönemi başvuru yapabiliyor muyum şimdiden tsk ederim😀

    Comment by Başak | November 17, 2010 | Reply


Leave a Reply

Emre KIRCI 's Blog

Tanıyın, tanıtın!!!

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

